چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

مقاومت اسلامی عراق در ادامه سلسله عملیات ضدصهیونیستی خود به‌منظور حمایت از مردم غزه، صبح امروز (چهارشنبه) از حمله پهپادی به بندر «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد صبح امروز (چهارشنبه) بندر حیفا واقع در فلسطین اشغالی را با چندین پهپاد مورد هدف قرار داده است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود همچنین اعلام کرد، این حمله پهپادی در راستای حمایت و یاری از غزه و در پاسخ به جنایت‌ کشتار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به‌ویژه زنان، کودکان و سالخوردگان غزه انجام شده است.

مقاومت اسلامی عراق در پایان بیانیه خود نیز تاکید کرد که به انهدام مواضع و استحکامات دشمن ادامه خواهد داد.

مقاومت عراق در مدت اخیر بارها به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

مقاومت اسلامی عراق هشدار داده بود که در صورت تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق همزمان با انجام عملیات‌های مختلف علیه اهداف صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر نقش حمایتی خود از مردم نوار غزه تأکید کرده است.

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند. در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صدها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۰ هزار و ۸۱۹ شهید و ۹۴ هزار و ۲۹۱ زخمی رسیده است.

کد خبر 878910
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha